02.08.09

bedre sent enn aldri. :)

Filed under: Uncategorized — prikkedyrene @ 8:58 pm

Bilder fra familiens hytte som Tatjana og jeg overnattet på helgen vi var i trondheim.

Kos dere, alle bildegale mennesker (Evy og Lola: FORVENTER POSITIVE kommentarer nå!! 😛 )

😀

 


«tunfisken» på svømmetur…. Fortuna altså… 😛


Echo på svømmetur. Et år siden han svømte i Ister’n sist. 😉

Her i september 2008. Echo 4,5mnd.

 

Tilbake til hytteturn i år 😉


Elmer svømmer fornøyd mot land med en pinne…

 

… men så…..


…. kommer «tunfisken» og prøver å ta pinnen.


men han må nok se slaget tapt, og blir i TILLEGG slått i bakhodet…

*kvinnfolk* tenker Elmer…. 😛


Elmer med sin fange-mine-egne-bølger leken…


Hallo fisken…. 😛


Hopp og sprett.løpe og moro! 🙂

 

To av Fortuna sine maaaaange hopp:


Hvordan hun klarer å hoppe sånn så langt ute skjønner ikke jeg… For her er hun på svømmedybde….
Kanskje hun er halvt flyvefisk???? 😛


Elmer vasker seg før utstilling. Noe han syntes var forferdelig urettferdig…. Hvorfor akkurat meg liksom…. 😛 Echp ble vasket grundig etterpå han og. 😉


Echo er en ekte gentleman og holder pinnen så Fortuna får tygd skikkelig….. 😉 Kanskje ikke heeelt det han hadde planlagt?? 😛


Elmer sitter å kikker utenfor hytta….. 🙂 sånn kan han ofte sitte. Leeeenge……

 

Og jeg må bare få lov å si det, at jeg skjønne IKKE hva bikkjene var så gale etter vannet for. For det var KALDT!!!
Nå hører det jo med at det var fryktelig varmt i lufta, og svett å herlig som jeg var, så ble vel ikke kontrasten noe mindre akkurat… Som det lille fjellvannet dette er (ganske stort egentlig, ved siden av Femund på kartet) så holdt det vel ca 15 grader tenker jeg….

Så JA. Det ER så kaldt som det ser ut…. 😛
Og JA, jeg ligger helt inne på grunna med magen på bunn. 😛 hahahaha…..

Forfriskende var det i vært fall. 😉

 

psst: Tatjana var vassfis og orket så vidt å dyppe storetåa………

 

IM

Blogg på WordPress.com.